Doorschakelen naar Demeter

Persoonlijke ontwikkeling staat centraal

Hoe door te schakelen naar Demeter?

De biodynamische landbouw gaat een stap verder dan biologisch volgens de EU verordening. Biodynamisch kent een rijke landbouwcultuur. Hierin staat persoonlijke ontwikkeling centraal, immers het bedrijf is je spiegel waarmee je in alles verbonden bent. Durf jij de uitdaging aan te gaan en door te schakelen naar de biodynamische landbouw en de opstap te maken naar het Demeter-keurmerk? Je vindt hier alle informatie en documenten die nodig zijn voor certificering.

Ieder jaar organiseren wij een cursus doorschakelen naar Deneter. Voor nadere info of  opgave kunt u zich wenden tot het secretariaat of Leen Janmaat
Hier vindt u meer info over de Landbouw cursus van Rudolf Steiner

Wij helpen je graag verder!

Ben je een boer of tuinder, en wil je doorschakelen naar Demeter? Dan kun je terecht bij onze Certificeerders Landbouw. Ben je een verwerker of handelaar, en wil je Demeter producten gaan verwerken of verhandelen? Dan staat onze Certificeerder Handel en Verwerking je graag te woord.

Direct aanmelden?

Aanmeld formulieren vindt u hier. Op verzoek is het aanvraagformulier Handel en Verwerking ook in het Engels op te vragen via het secretatiaat.

Meer over het Demeter keurmerk

Nieuws & blogs